FA EN

برگزاری همایش مهندسی ارزش در دستگاه های اجرایی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی و همکاری شهرداری مشهد

شهرداری مشهد با انعقاد 64 قرارداد مهندسی ارزش در میان تمامی دستگاه های اجرایی کشور، بعنوان یک دستگاه فعال و پرکار مطرح است. در کنار تعداد قراردادها، شهردار مشهد با همراهی و همکاری تمامی حوزه ها، در زمینه کاربردی سازی نتایج عملکرد درخشانی را از خود نشان داده است. با پایش انجام پذیرفته در این دستگاه اجرایی، معلوم شده است که نتایج 72 درصد از قراردادهای مهندسی ارزش به اجرا رفته و کاربست یافته می باشد.

 در این همایش هم دستگاه های دولتی و نیز عمومی و خصوصی به ارائه عملکرد و دستاوردهای خود در زمینه مهندسی ارزش پرداختند. از جمله شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق، سازمان بنادر و دریانوردی کشور، شرکت قطار شهری، منطقه 3 شهرداری مشهد، سازمان مدیریت پسماند، شرکت اطلس ایرانیان، شرکت سرمایه گذاری مسکن سازان شمال شرق از جمله این دستگاه ها بوده اند. قانع فر، رئیس نظام فنی و اجرایی مشاوران و پیمانکاران کشور، امامی و عرب از مشاورین مبرز کشور در زمینه مهندسی ارزش نیز از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

 در انتها رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی از شهردار مشهد بعنوان مدیر عالی دستگاه پیشرو در مهندسی ارزش تقدیر نمود.

https://planning.mashhad.ir/s/mfal9OK